БЛОГ

Чим ніколи не варто ділитися у соцмережах

2017-11-17

Щоб створити хорошу репутацію для бренду, необхідно знати не лише що постити, а й чого краще ніколи НЕ постити.

 

Негативні пости про клієнтів і підписників

Це виглядає абсолютно не дотепно; навіть у випадку, коли клієнт 100% неправий, якщо ви привселюдно скаржитесь на його поведінку – ви виставляєте себе непрофесійним, показуєте нездатність вирішувати непорозуміння, порушуєте його права на конфіденційність. Будь-яку конфліктну ситуацію з підписником можна вирішити на свою користь. Ми вже про це писали тут і ось тут.

 

Нерелевантний вірусний контент

Лишіть пости з нетерплячим «ждуном», покемонами та вовком із Волл-Стріт у минулому! Ситуативний маркетинг тому й називають саме так, бо він доречний, доки ситуація ще актуальна.

 

Політичні чи релігійні пости

Пам’ятайте, що представники вашої аудиторії можуть дотримуватися різних віросповідань та політичних поглядів. Ви можете образити чи розізлити когось своїм мемом на релігійну тему чи критикою політичної партії. Сторінка бренду – не місце для цього.

 

Неперевірений та невідредагований контент

Стиль вашого спілкування з аудиторією може бути неофіційним, дружнім – словом, фановим – але це не значить, що ви можете дозволити собі помилки у тексті або недоречний жаргон.

 

Пости-співчуття

Якщо смерть улюбленої кіно-зірки вразила вашого SMM, це не значить, що варто писати про це пост на сторінці бренду. Якщо у світі трапилася велика трагедія, дуже добре обдумайте, як і чи варто взагалі про це писати. Можливо, краще просто не писати нічого в цей день. Зосередьтеся на позитиві.

 

Інформація, яка зовсім не пов’язана з брендом

Чи були у вашій стрічці новин пости від брендів, які зовсім не стосувалися їх діяльності або не відповідали стилю чи цінностям? Такого допускати не можна. Ви можете писати на сторінці бренду про різні речі, але не забувайте, що це ніби сторінка окремої особистості, яка має власну чітку позицію стосовно тих чи інших речей.

 

Оманлива інформація

Заголовок тексту повинен привертати увагу, але він не повинен вводити в оману читача. Те саме стосується постів у соцмережі. Не пишіть гучні нісенітниці, аби тільки заробити кліки та лайки. Особливо важливо: не пишіть неправду про інші бренди чи особистостей. Краще взагалі не пишіть про них – пишіть про себе.

 

Контент незрозумілого походження

Якщо ви ділитесь контентом інших спільнот чи користувачів, маєте бути певними, що він правдивий та оригінальний, а спільнота – перевірена.

 

Те, що ви розміщуєте на сторінці бренду в соціальних медіа, визначає вас як професіонала, грає ключову роль у формуванні лояльності аудиторії. Не забувайте, іноді краще не писати нічого, ніж написати щось недоречне.   



#content#instagram#marketing#pr#social media#twitter#viral#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-10-12

Блогери – хто вони, як живуть, звідки беруть натхнення, і чому так важливий візуальний контент для того, щоб стати ТОПовим?

2018-10-07

ТМ «Моршинська» випустила «Моршинку» — питну воду найвищої якості для дітей з перших днів життя.

Top