БЛОГ

Чому соціальні мережі не працюють для вашого бренду? Тому що ви нудні!

2017-07-20

Ви докладаєте море зусиль, щоб сторінка вашого бренду була ефективною, але шаленої конверсії не спостерігається? Так само, як і реферального трафіку. У чому ж проблема?

 

Картина виглядає приблизно так: ви витрачаєте мінімум по декілька годин на створення постів у соціальних медіа, але всі ваші заклики приєднатися, купити, лайкнути чи розшерити ігноруються. Хіба ваша активність не повинна привести сотні підписників і шалені продажі?

 

Правда в тому, що ніхто не зважає на вас, оскільки сторінка вашого бренду нудна. Це неприємно визнавати, але очевидно, що ваш контент не достатньо цікавий. Люди не хочуть взаємодіяти з тим, що видається нудним.

 

Що робити? Додайте креативу. Щоб зрозуміти, що люблять люди не обов’язково проводити грандіозне дороге маркетингове дослідження. Просто подивіться, що лайкають ваші підписними, проаналізуйте, що подобається особисто вам та вашим друзям.

 

Приведемо приклад – сторінка «Моршинської» у Facebook. Так, вони, певно, витрачають великі кошти на маркетингову стратегію та SMM, щоб бути такими класними. Але ж вони дійсно такі – погляньте на їх пости.    

 

Вони не закликають в кожній публікації купувати «Моршинську», підписуватися на їх сторінку, не перевантажують нас корисними якостями їх води. Вони розуміють в чому суть маркетингу в соціальній мережі та як привабити аудиторію. Їх сторінка цікава, креативна та фанова, вони спілкуються з аудиторією на її мові.

 

Порівняйте такий тип контенту зі своїм. Якщо вам самим видається, що ваша сторінка таки нудна, треба визнати, що так думають всі.

 

Якщо через особливості свого бренду чи аудиторії ви не можете створювати фановий контент, подумайте про реальну користь для підписників. Будьте більш інформативними. Надаючи людям дійсно корисний контент ви заробите хорошу репутацію і такі бажані лайки та шери.

 

Іноді навіть серйозним брендам не завадить більше фану. Спробуйте  – результат може вас приємно здивувати! wink   



#advertising#content#instagram#marketing#pr#social media#twitter#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-10-12

Блогери – хто вони, як живуть, звідки беруть натхнення, і чому так важливий візуальний контент для того, щоб стати ТОПовим?

2018-10-07

ТМ «Моршинська» випустила «Моршинку» — питну воду найвищої якості для дітей з перших днів життя.

Top