FAQ

Ми зібрали запитання в одному місці, щоб Вам було легше розібратися

 

Загальні питання

Рішення

SMM

Internet & Mobile Marketing

Public Relations

 
 
 

Скількі років GreenPR працює на ринку?

GreenPR працює в Україні з 2012 року. За цей час ми перейшли з етапу маркетингового стартапу до фази сталого розвитку. Компанія сформувала власну традицію розробки творчих рішень, управління проектами та клієнтського сервісу. 

Які проекти домінують у портфелі агентства?

GreenPR володіє двома ключовими компетенціями – SMM (маркетинг у соціальних мережах) та PR (формування суспільної думки). Серед проектів є розвиток та підтримка сторінок у наступних категоріях:

  1. Фінанси (Альфа-Банк Україна,  Web Money);
  2. Автомобілі (Сitroen Ukraine);
  3. Медичні послуги (клініка Victoria);
  4. Контент та розваги (сервіс відеотрансляцій Olltv, фільм SelfieParty);
  5. Професійні послуги (агентство Перекладач);
  6. Товари для краси та дому (мережа Космо та КСД Аурум);
  7. Технологічні стартапи;
  8. Телеком;
  9. Персональна електоніка; 
  10. Спорт.

В рамках співпраці по SMM ми створюємо стратегію присутності, розробляємо візуальний стиль, концепцію контенту, сценарії антикризових комунікацій та реакцій на коментарі. По затвердженню команда системно підтримує проект – публікуючи контент, взаємодіючи з користувачами, розробляючи рекламні конкурси, рекламуючи пости та сторінку. Раз на місяць клієнт отримує звіти про активності конкурентів та показники розвитку власного проекту. 

Проекти з Public Relation стосуються у першу чергу brand PR. Вони були реалізовані у таких категоріях: 

  1. Товари для краси;
  2. Персональна електроніка; 
  3. Автомобілі; 
  4. Технологічні стартапи; 
  5. Фінанси; 
  6. Освіта;
  7. Спорт;
  8. Безалкогольні напої;
  9. FMCG.

Детальну інформацію про PR проекти ви можете запросити у Наталії Швед менеджера з розвитку бізнесу, надіславши їй запит на електронну адресу shved@greenpr.com.ua.

   

Які рішення реалізує компанія?

Public Relations
Розробка та проведення комунікаційних кампаній 
Антикризові комунікації
Створення контенту: від прес-релізу до популярного шлягера

Соціальні медіа
Залучення лідерів думок
Просування: реклама та конкурси
Створення та розвиток сторінок у соц. мережах

Мобільний маркетинг
Створення посадкових сторінок
Розробка діалогових кампаній на базі додатків для смартфонів
Впровадження мобільних додатків на базі Android та iOS

Як мені популяризувати свій бізнес у соціальних мережах?

Для того, що просувати бізнес-пропозиції у соціальних мережах варто створити офіційні сторінки вашого бренду. Необхідно вибудувати стратегію комунікації з цільовою аудиторією та регулярно створювати цікавий контент, аби підтримувати інтерес до вашої організації. Також важливо рекламувати вашу спільноту. Таким чином, ви зможете постійно збільшувати кількість учасників вашої офіційної групи у певній соцмережі.

Чи можу я рекламувати свій сайт у соціальних мережах?

Так, для цього необхідно створити рекламну кампанію з відповідним таргетингом, яка буде вести потенційних покупців на ваш сайт.

Яким чином можна просувати свої продуктові пропозиції у соціальних мережах?

Необхідно створити продуктовий контент на вашій офіційній сторінці, аби потім можна було його рекламувати серед користувачів. Рекламні кампанії  можна налаштовувати в усіх соціальних мережах.

В яких соціальних мережах краще створювати офіційні сторінки публічних особистостей?

Найкращими базами для цієї мети можуть бути такі соціальні мережі: Facebook, Twitter, Instagram.

В яких соціальних мережах краще створювати офіційні сторінки брендів чи компаній?

Найкращими базами для цієї мети можуть бути такі соціальні мережі: Facebook, Twitter, Instagram, Вконтакте, YouTube.

В яких соціальних мережах я можу замовити послуги агенції?

Ми працюємо з усіма соціальними мережами.

Яким чином відео про мій бізнес або кліп можна зробити вірусним?

Відео можна просувати за допомогою авторитетних особистостей, реклами та публікацій у різних соціальних мережах.

Чи можна замовити зйомку відео?

Так, ви можете замовити зйомку відео, що буде гідно представляти ваш бізнес.

Скільки часу потрібно для того, щоб розробити мобільний додаток?

Все залежить від складності розробки додатка. Наприклад, проста механіка для додатку – 2 тижні. Складна механіка вимагає більше часу – 2 місяці.

Скільки необхідно часу для розробки контекстної реклами?

Приблизно від тижня до двох тижнів.

Чи можу я замовити послуги на банерну рекламу?

Так, у нас для цієї справи є дизайнер, який може підготувати креатив та підігнати розміри.

На яких платформах може працювати банерна реклама мого бізнесу?

Ми можемо домовитися про рекламу на різноманітних профільних сайтах, що тематично пов’язані з вашою діяльністю. Також ми з радістю прорекламуємо вас на різних популярних платформах України, якщо буде потрібно.

Чи можу я рекламувати свій бізнес за кордоном?

Так, у нас є досвід роботи з іноземними проектами у цій сфері.

Чи можна замовити створення посадкової сторінки на сайті або в інтернеті?

Так, у нас є спеціалісти, які допоможуть вам це зробити.

Що таке white paper і чим це може допомогти моїй компанії?

White paper – це новий інтерактивний засіб у сфері маркетингу. Документ чимось нагадує безкоштовну брошуру, що складається з цікавої для цільової аудиторії інформації, але не є прямою рекламою ваших послуг. Найчастіше «white paper» подається в форматі PDF, довжиною від 5 до 30 сторінок. Файл викладається на сайт для скачування.

Скільки необхідно часу на розробку стратегії просування соціальної акції?

Вистачить 2 тижнів, хоча все залежить від масштабності проекту.

Чи можу я замовити розробку лонгріда на найвідоміших онлайн-платформах України?

Так, ми маємо спеціалістів, які займаються цим.

Чи можу я замовити статті та інтерв’ю у різноманітних виданнях України?

Так, звичайно. Ми вміємо знаходити спільну мову з журналістами та редакціями.

Що потрібно для того, щоб про нашу акцію чи захід дізналася вся Україна?

Необхідно зробити серію публікацій у ЗМІ та соціальних мережах. Також варто зауважити на тому, що для подібних видів активності необхідно буде витрати кошти і на рекламу. 

Чи можу я замовити написання рекламних статей для просування своєї компанії?

Так, ми пропонуємо послуги професійних райтерів, журналістів та редакторів, які підготують для вашої компанії якісні матеріали.

Яким чином можна протистояти кризовим ситуаціям, що пов’язані з репутацією моєї компанії?

Зазначимо на тому, що до кризових ситуацій варто готуватися заздалегідь. Ми можемо забезпечити гідний опір негативу в соціальних мережах та на інших інтернет-ресурсах. Також у нашого агентства є налагоджені зв’язки з представниками ЗМІ та різноманітними авторитетними виданнями. 

Top