БЛОГ

У своїй роботі ми часто дотримуємося принципів або правил, які давно слід відкинути. Пропонуємо список таких принципів для піарників.

Конкурси у соціальних мережах – чудовий інструмент для підвищення лояльності та приросту аудиторії. Давайте розберемося, як саме їх організовувати, щоб усе вдалося так, як ви задумали.

Прес-релізи пишуть з різних приводів: клієнт випускає новий продукт, провів ребрендінг, виграв нагороду – список може бути нескінченним. Але про що б ви не писали, є основні моменти, на які необхідно зважати.

Для успіху у соціальних мережах потрібно розуміти свою аудиторію. У цьому допоможуть базові психологічні принципи.

Всі ми любимо посміятися, і коли обираємо, за ким стежити у соцмережах, бренди, які піднімають нам настрій опиняються у топ-списку. Насправді хороший гумор – одна з основних причин, чому ми лайкаємо ту чи іншу сторінку.

Просити вибачення завжди непросто. Дехто вважає, що це визнання власної помилки та слабкості, яке підірве авторитет компанії. Насправді ж навпаки.

Завантажити ще
Top