БЛОГ

Фешн-колаборації – трендовий PR-хід сьогодення

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах. Кожен з учасників такого проекту у виграші – галас довкола колаборації та нового (зазвичай лімітованого) продукту – саме те, що потрібно.

Часто бренди створюють спільні продукти з зірками шоубізу. Всі ми чули про кросівки adidas від Кені Веста, парфуми від Крістіни Агілери чи туфлі від Сари Джесіки Паркер. А ім’я Ріани фешн-бренди просто обожнюють – співачка співпрацювала з Puma, Armani, River Island, Stella McCartney, Dior, Chanel, Gucci, Manolo Blahnik, цього року створила свою лінію прикрас разом з Chopard і це не повний список.

 

Найбільше виграють від фешн-колаборацій мережі магазинів одягу. Відомо, що американська мережа Target, британська TopShop, японці Uniqlo та навіть Starbucks часто працюють з відомими дизайнерами. Але найбільш успішною в цій справі, певно, є шведська мережа H&M. На полицях H&M з’являлися речі від таких акул стилю як Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Roberto Cavalli, Jimmy Choo, Lanvin, Versace та ніші. Це ідеальний PR та маркетинговий хід – відомі модні бренди виходять на мас-маркет, а мережу буквально атакують модниці з жагою купити сукенку від Cavalli баксів за 30. Плюс до всього – про таку колаборацію напише кожне поважаюче себе фешн-видання.

 

Існують і більш цікаві союзи, ніж два модних бренда. Наприклад, BMW випустив модель автомобіля BMW і8, а Louis Vuitton створив під нього набір з чотирьох валіз, які ідеально вписують у багажник автівки та виготовлені у тому ж стилі та з того ж матеріалу, що й салон. Або інший приклад – Porsche та adidas. Разом вони створили «досконалу» модель кросівок Bounce S4 Lux з підошвою з графітового волокна та абсолютно космічним дизайном, який робить взуття надзвичайно зручним для будь-яких активностей.

 

Але колаборація, яка вражає ще більше – це фешн-бренди та… кондитерська! Так, у 2013 році Lacoste вирішив випустити до свого 80-го ювілею еклери, та запартнерився з французькою кондитерською Fauchon. Глазур на еклерах мала вигляд відомих принтів Lacoste та незмінне маленьке лого із алігатором. Пізніше до такого ж ходу вдався і бренд Givenchy. Fauchon виготовили еклери у стилі пляшечки парфумів Givenchy Very Irrésistible.

 

Щороку французький бренд evian одягає свої пляшечки з мінеральною водою у дизайнерські принти. Вони працювали з Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier, Paul Smith, Baccarat, Issey Miyake. Цього року тренд фешн-колаборацій дійшов і до України – скляні пляшки «Моршинської» навесні одягнуться у рослинні орнаменти від Лілії Пустовіт. Шкода тільки, що колекція буде лімітованою. 

 

Тож, експериментуйте друзі – це дійсно чудовий PR-хід та, безперечно, PR-хіт! 



#marketing#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-11-29

Завдяки цифровим технологіям кожен житель Китаю матиме свій рейтинг у суспільстві та «персональний кредит довіри» у влади.

Top