БЛОГ

Найбільший міф про PR: результати кампанії неможливо обчислити

2017-11-08

За будь-якою кампанією повинні стояти не лише чіткі цілі. Потрібно знати, як обчислити прогрес та ROI – фінансовий результат (return on investment). Існує думка, що в PR це зробити практично неможливо, адже важко порахувати те, що не корелюється в прямі продажі.

 

Справа в тому, що PR – це про бренд та його репутацію, а не про прямі продажі (в цьому й полягає основна відмінність від маркетингу та реклами). Показники ефективності в PR інші, але вони є і їх можна обчислити.     

 

Згадування

Ви можете порахувати всі згадування про бренд, продукт, подію або вашого лідера думок за певний період часу. Звертайте увагу, чи це було просто згадування назви бренду чи конкретної вашої активності? Чи були у згадуванні цитати вашого лідера думок? Чи було посилання на сайт бренду? Все це важливо знати.

 

Враження

Можна полічити, скільки читачів клікали на вашу публікацію. Але потрібно знати не просто скільки людей побачило публікацію, а скільки дочитало до кінця, скількох це спонукало до дії – це ваша цільова аудиторія, яка зацікавилася брендом.

 

Частка інформаційної присутності

Ви можете порахувати свою присутність в інформаційному полі порівняно з конкурентами. Порівняйте присутність у медіа інформації про попередні кампанії та нинішні порівняно з конкурентами. Якщо медіа про вас не говорять, ви лишаєте поле вільним для конкурентів.

 

Інтонація

Ви можете відслідкувати, як саме ваш бренд згадується в медіа. У позитивному чи негативному світлі? Відслідковувати інтонацію важливо, щоб створити правильний імідж та зв’язок к цільовою аудиторією. Попри поширену думку, не кожна згадка про бренд – це добре. Ваша задача створити правильне враження та викликати позитивні емоції.      

 

Залучення

Ви можете прослідкувати, як аудиторія реагує на вашу роботу. Чи перейшли читачі на сайт бренду після того, як прочитали статтю? Чи лишили вони коментар? Чи поділилися публікацією? Лайкнули?

 

Результати PR кампаній не обчислюються так, як результати маркетингових активностей, але це не значить, що PR менш ефективний і менш цінний для бренду. Насправді, часто успіх маркетингу залежить від успішного PR. Це стратегія, яка базується на розумінні цільової аудиторії та ваших цілей.

 

За матеріалами meltwater.com



#marketing#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-09-17

Компанія Kernel презентувала оновлену та ще кориснішу версію олії ТМ Щедрий Дар (0,75 л), яка крім природного вмісту вітаміну Е додатково збагачена вітамінами А та D. Це стало можливим завдяки впровадженню сучасної технології фортифікації.

2018-09-14

Пропонуємо декілька досить креативних рішень, які зрушать з місця ваш корпоративний блог та стануть свіжим подихом для написання нових статей.

Top