БЛОГ

Найбільший міф про PR: результати кампанії неможливо обчислити

2017-11-08

За будь-якою кампанією повинні стояти не лише чіткі цілі. Потрібно знати, як обчислити прогрес та ROI – фінансовий результат (return on investment). Існує думка, що в PR це зробити практично неможливо, адже важко порахувати те, що не корелюється в прямі продажі.

 

Справа в тому, що PR – це про бренд та його репутацію, а не про прямі продажі (в цьому й полягає основна відмінність від маркетингу та реклами). Показники ефективності в PR інші, але вони є і їх можна обчислити.     

 

Згадування

Ви можете порахувати всі згадування про бренд, продукт, подію або вашого лідера думок за певний період часу. Звертайте увагу, чи це було просто згадування назви бренду чи конкретної вашої активності? Чи були у згадуванні цитати вашого лідера думок? Чи було посилання на сайт бренду? Все це важливо знати.

 

Враження

Можна полічити, скільки читачів клікали на вашу публікацію. Але потрібно знати не просто скільки людей побачило публікацію, а скільки дочитало до кінця, скількох це спонукало до дії – це ваша цільова аудиторія, яка зацікавилася брендом.

 

Частка інформаційної присутності

Ви можете порахувати свою присутність в інформаційному полі порівняно з конкурентами. Порівняйте присутність у медіа інформації про попередні кампанії та нинішні порівняно з конкурентами. Якщо медіа про вас не говорять, ви лишаєте поле вільним для конкурентів.

 

Інтонація

Ви можете відслідкувати, як саме ваш бренд згадується в медіа. У позитивному чи негативному світлі? Відслідковувати інтонацію важливо, щоб створити правильний імідж та зв’язок к цільовою аудиторією. Попри поширену думку, не кожна згадка про бренд – це добре. Ваша задача створити правильне враження та викликати позитивні емоції.      

 

Залучення

Ви можете прослідкувати, як аудиторія реагує на вашу роботу. Чи перейшли читачі на сайт бренду після того, як прочитали статтю? Чи лишили вони коментар? Чи поділилися публікацією? Лайкнули?

 

Результати PR кампаній не обчислюються так, як результати маркетингових активностей, але це не значить, що PR менш ефективний і менш цінний для бренду. Насправді, часто успіх маркетингу залежить від успішного PR. Це стратегія, яка базується на розумінні цільової аудиторії та ваших цілей.

 

За матеріалами meltwater.com



#marketing#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top