БЛОГ

Прогноз на 2018 рік: 6 трендів у соціальних медіа

2017-10-18

Соціальні медіа відкривають все більше можливостей для брендів та їх користувачів. Щоб скористатися цими перевагами потрібно розуміти, що зараз на часі у світі соцмереж та які тренди чекають нас у найближчому майбутньому. 

 

Аналітика – ключ до персоналізації контенту

Ми розчаровуємося у бренді, якщо він не пропонує нам релевантний контент, те, що потрібно і цікаве саме нам. Передбачається, що задля більш детальної інформації про цільову аудиторію, соціальні медіа розширять функціонал своїх аналітичних інструментів. Персоналізувати контент стане простіше, а його маркетингова та PR ефективність збільшиться в рази.

 

Конкуренція соцмереж змушує робити непростий вибір

Бути присутнім в усіх соцмережах – нелегко. Для кожної мережі потрібна своя стратегія і додаткові ресурси. Щоб вести SMM якісно, краще обмежити свою присутність кількома або взагалі однією платформою. Але правда в тому, що обрати дійсно складно. Наприклад, як обрати між Instagram і Snapchat? Потрібно детально проаналізувати аудиторію, охоплення, тип контенту – це серйозна аналітична робота, яка чекає на вас найближчим часом.

 

Моніторинг конкурентів виходить на новий рівень

Просто моніторити, що пишуть ваші конкуренти – вже недостатньо. Потрібно знати, що пишуть про конкурентів, де і хто про них згадує. Також варто відстежувати, кого радять та обговорюють ваші потенційні клієнти. Згідно з дослідженням, за місяць з’являється 14 000 запитів, які починаються словами «Чи може хтось порадити…» та 30 000 запитів зі словами «Де можна придбати…». Моніторинг таких запитів відкриває нові можливості для брендів – дізнатися, що до вподоби цільовій аудиторії, дізнатися про фішки конкурентів, покращити свій продукт та сервіс, вступити в діалог з потенційними клієнтами.

 

Більше відео!

Оскільки відеоконтент невпинно набирає популярності, алгоритми соцмедіа будуть оновлюватися з акцентом саме на цей вид контенту. Так, відео у Facebook отримують більше лайків, коментарів та поширень, у них більша органічна видача порівняно з іншими типами постів.

 

Facebook майже повністю стає мобільним

Ця мережа не була розроблена для мобільних засобів, але наразі вже існує кілька додатків Facebook спеціально для гаджетів, які завжди з нами в кишені. Дивлячись на популярність Instagram і Snapchat, які існують лише в мобільних версіях, ми розуміємо до чого йдеться… Скоро не буде виправдання брендам, які ігноруватимуть мобільні версії та мобільну оптимізацію контенту.  

 

Чатботи зроблять клієнт-сервіс простішим та швидшим

Чатботи дають можливість взаємодіяти з аудиторією персоналізовано, дозволяють уникати помилок у швидкісній комунікації та не гальмувати з відповіддю. Тільки вдумайтесь: у Facebook Messenger за місяць нараховується 100 000 активних чатботів і 2 мільйони повідомлень між брендами та користувачами! У вас ще немає чатботу? Виправіть цю помилку до 2018 року.   



#content#instagram#marketing#mobile app#pr#social media#фейсбук#video

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-09-17

Компанія Kernel презентувала оновлену та ще кориснішу версію олії ТМ Щедрий Дар (0,75 л), яка крім природного вмісту вітаміну Е додатково збагачена вітамінами А та D. Це стало можливим завдяки впровадженню сучасної технології фортифікації.

2018-09-14

Пропонуємо декілька досить креативних рішень, які зрушать з місця ваш корпоративний блог та стануть свіжим подихом для написання нових статей.

Top