БЛОГ

Чому неможна купувати лайки та фоловерів у третьої сторони

2017-09-27

Купувати фанів та лайки у третьої сторони – погана ідея, яка може завдати вашій спільноті більше шкоди ніж користі. Як саме?

 

Зазвичай ваша «покупка» – це фейкові акаунти або просто незацікавлені у вашій спільноті люди, які отримують платню за лайки або підписку на сторінку. Швидше за все ваші нові «фани» припинять стежити за вами після того, як скінчиться обумовлений з ними (проплачений) період часу. Навіть якщо вони лишаться підписаними на вашу спільноту, інтерес, ясна річ, не проявлятимуть та не будуть взаємодіяти з контентом.

 

Така пасивність підписників впливає на алгоритм дії соціальної мережі – вона вирішить, що ваш контент нижчої якості, ніж є насправді, адже фани в ньому не зацікавлені – не лайкають, не клікають, не шерять, не коментують… Через це погіршиться органічна видача вашого контенту. Вам доведеться платити за те, щоб пости з’являлися у стрічці новин ваших справжніх фанів.

 

Уявімо ситуацію: є бренд А, у якого 100 справжніх активних підписників, з середнім показником взаємодії 30 за пост. Рівень взаємодії сторінки (engagement rate) 30%. Є бренд В, у якого 100 справжніх активних підписників та 100 куплених – загалом 200 фанів. Кожен пост так само, як і у бренду А, має показник взаємодії 30, але engagement rate сторінки – 15%.

 

Facebook та інші соціальні мережі зважають на показник рівня взаємодії вашої сторінки, і в органічній видачі віддають перевагу тим сторінкам, у котрих цей показник вище. Тож бренд В має більше фанів, але його органічне охоплення значно нижче, ніж у бренду А, що має вдвічі менше підписників. Пости бренду А потрапляють у стрічку новин до кожного свого фану.

 

Кількість не завжди означає якість. Чим більше у вас фанів, тим більше органічне охоплення та цінність бренду, але за умови що ви дійсно зацікавили кожного свого підписника.    



#content#marketing#social media#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Top