БЛОГ

Чому неможна купувати лайки та фоловерів у третьої сторони

2017-09-27

Купувати фанів та лайки у третьої сторони – погана ідея, яка може завдати вашій спільноті більше шкоди ніж користі. Як саме?

 

Зазвичай ваша «покупка» – це фейкові акаунти або просто незацікавлені у вашій спільноті люди, які отримують платню за лайки або підписку на сторінку. Швидше за все ваші нові «фани» припинять стежити за вами після того, як скінчиться обумовлений з ними (проплачений) період часу. Навіть якщо вони лишаться підписаними на вашу спільноту, інтерес, ясна річ, не проявлятимуть та не будуть взаємодіяти з контентом.

 

Така пасивність підписників впливає на алгоритм дії соціальної мережі – вона вирішить, що ваш контент нижчої якості, ніж є насправді, адже фани в ньому не зацікавлені – не лайкають, не клікають, не шерять, не коментують… Через це погіршиться органічна видача вашого контенту. Вам доведеться платити за те, щоб пости з’являлися у стрічці новин ваших справжніх фанів.

 

Уявімо ситуацію: є бренд А, у якого 100 справжніх активних підписників, з середнім показником взаємодії 30 за пост. Рівень взаємодії сторінки (engagement rate) 30%. Є бренд В, у якого 100 справжніх активних підписників та 100 куплених – загалом 200 фанів. Кожен пост так само, як і у бренду А, має показник взаємодії 30, але engagement rate сторінки – 15%.

 

Facebook та інші соціальні мережі зважають на показник рівня взаємодії вашої сторінки, і в органічній видачі віддають перевагу тим сторінкам, у котрих цей показник вище. Тож бренд В має більше фанів, але його органічне охоплення значно нижче, ніж у бренду А, що має вдвічі менше підписників. Пости бренду А потрапляють у стрічку новин до кожного свого фану.

 

Кількість не завжди означає якість. Чим більше у вас фанів, тим більше органічне охоплення та цінність бренду, але за умови що ви дійсно зацікавили кожного свого підписника.    



#content#marketing#social media#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top