БЛОГ

5 важливих запитань клієнту

2017-09-25

 

Правильні запитання вберігають нас від багатьох проблем у комунікації. Часто ми не знаємо як/забуваємо/соромимося/лінуємося ставити правильні запитання, а саме вони – ключ до успішного виконання проекту чи задачі.

 

Пропонуємо вам 5 важливих запитань, які допоможуть уникнути непорозумінь з клієнтом у майбутній співпраці.

 

1. Які ваші основні бізнес-цілі на даному етапі?

Це важливий момент, про який потрібно запитувати. Адже такі PR-показники як охоплення і позитивний імідж можуть виявитися марними, якщо клієнт, скажімо, хоче збільшити рівень продажів. Вас могли найняти, щоб підвищити впізнаваність бренду, але поцікавтеся, навіщо це бренду? Яка кінцева мета клієнта?

 

2. Як на вашу думку PR допоможе досягти цих цілей?

Клієнт не завжди розуміє, як саме працює PR, чим ви можете допомогти, які рішення пропонує PR-агенція саме у його сфері. Поцікавтеся його очікуваннями, поясніть, що ви можете зробити виходячи з його сподівань.   

 

3. Як ви обраховуєте успіх?

Визначення успіху потрібно узгоджувати ще до початку співпраці. «Ви хочете більше охоплення? На 15% на місяць чи на 50%?» – обговоріть всі ключові показники у цифрах та з дедлайнами заздалегідь.

 

4. Хто приймає рішення та як затверджуються ідеї?

Коли «на кухні надто багато кухарів» це ускладнює процес усім. Часто так трапляється навіть із здавалося б незначними справами, як опублікувати нову замітку в блозі чи пост у соцмережі. Якщо ви будете надсилати матеріал для затвердження всім менеджерам компанії ризикуєте отримати десятки суперечливих коментарів або не отримати відповідь взагалі – жоден з варіантів не радує. Щоб уникнути непорозуміння та вчасно затверджувати матеріали ви повинні співпрацювати з 1-2 представниками клієнта.

 

5. Хто ваша цільова аудиторія?

Перш ніж пропонувати будь-які ідеї потрібно розібратися, до кого ви повинні достукатися. Тільки після цього формується стратегія, обирається стиль спілкування з аудиторією.  



#marketing#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top