БЛОГ

Як влаштувати конкурс у Facebook: основні правила та помилки

2017-09-01

Конкурси у соціальних мережах – чудовий інструмент для підвищення лояльності та приросту аудиторії. Давайте розберемося, як саме їх організовувати, щоб усе вдалося так, як ви задумали.

 

Спершу визначіться, чи дійсно вам потрібен конкурс. Це залежить від сфери діяльності, продукту або послуги. Якщо у вас квітковий чи книжковий магазин, конкурс – те що треба. Якщо ви продаєте лінолеум, конкурс може видатися дивним кроком.

 

Встановіть ціль конкурсу. Підвищити впізнаваність бренду, продемонструвати новий продукт, збільшити кількість підписників чи зібрати інформацію про них для подальших розсилок та формування контент-стратегії.

 

Оберіть формат конкурсу. Це може бути вікторина, розіграш, фото- чи відеоконкурси, конкурс назв чи слоганів або кумедних коментарів. Якщо ви просто розігруєте приз без додаткових умов для учасників, то це хороша здобич для призоловів, які не є насправді вашою цільовою аудиторією.

 

Оберіть релевантний приз. Ідеально, якщо це ваші товари чи послуги. У будь-якому випадку приз повинен мати відношення до вашої сфери діяльності. Якщо ви власник кав’ярні, дивно буде розігрувати настільну лампу. Приз повинен підвищувати вашу популярність. Нехай це буде купон на 5 безкоштовних американо за перше місце і купон на знижку 20% за друге. Також приз повинен бути релевантним старанням учасників – чим складніші умови, тим суттєвіша винагорода.

 

Ознайомтеся з офіційними правилами проведення конкурсів у Facebook.

 

Не ускладнюйте умови участі. Чим менше кроків до перемоги, тим більше учасників. Не змушуйте людей заповнювати довгі реєстраційні форми та робити переходи на інші сайти.

 

Нагадуйте про конкурс. Закріпіть конкурс у топі сторінки, зробіть яскраву картинку, робіть пости про хід конкурсу.

 

Скористайтеся рекламою. Рекламуйте пост із конкурсом – так ви отримаєте більше нових фанів, ніж з реклами звичайного інформаційного посту.

 

Зворотній зв’язок. Обов’язково подякуйте всім учасникам конкурсу.

 

Використайте отриману інформацію. В процесі змагання ви отримаєте чимало корисної інформації про свою цільову аудиторію. Скористайтеся нею для подальших конкурсів чи постів. Можна після подяки за участь запитати людей, чи сподобався їм конкурс, та які конкурси були б їм цікаві у подальшому.



#content#marketing#pr#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-11-22

Кожного листопада ми спостерігаємо це шоперське божевілля – Black Friday в усіх магазинах, навіть онлайн. Звідки пішла ця традиція, та чому саме «чорна» п’ятниця?

2017-11-17

Щоб створити хорошу репутацію для бренду, необхідно знати не лише що постити, а й чого краще ніколи НЕ постити.

Top