БЛОГ

Що треба знати, щоб написати вдалий прес-реліз

2017-08-31

Прес-релізи пишуть з різних приводів: клієнт випускає новий продукт, провів ребрендінг, виграв нагороду – список може бути нескінченним. Але про що б ви не писали, є основні моменти, на які необхідно зважати.

 

Вдалий час

Цей фактор стосується навіть не стільки прес-релізу, як інформаційного приводу загалом. Дізнайтеся, чи не заплановано у дні вашої події якогось більш гучного та важливого заходу, який забере всю увагу ЗМІ. Це стосується і сезону відпусток, коли більшість авторитетних журналістів поза зоною досяжності. Якщо вже у вас заплановано вихід прес-релізу одночасно з іншою цікавою подією, доведеться постаратися, щоб представникам ЗМІ дуже сподобався саме ваш матеріал.

 

Принцип «перевернутої піраміди»

Саме так називається головний принцип, за яким будують прес-реліз. Тобто інформація у релізі подається від найважливішої до другорядної. На першому місці завжди стоїть лід, або лідер-абзац (lead paragraph). Далі потрібно дати відповіді на запитання: хто? що? де? коли? навіщо? І лише після цього розкриваються другорядні деталі та обставини події. 

 

Захоплюючий заголовок

Саме заголовок справляє перше враження на журналіста. Нехай він буде не надто довгий, але цікавий. Заголовок повинен розкривати суть події, але мотивувати прочитати весь матеріал. Пригадайте заголовки, які змушують вас клікати на статтю. Ваш подібний до них?

 

Інформативний лід

Лід, або перший абзац тексту, повинен висвітлювати ключові посилання вашого інфоприводу. Пам’ятайте, журналісти, як і кожен пересічний читач, бачать сотні лідів за день. Ваш повинен буди цікавим та інформативним, якщо не хочете, щоб він загубився серед інших. Якщо людину не зацікавить заголовок і лід, вона не читатиме далі.

 

Коментарі

Оскільки більшість релізів – це зібрання фактів про подію, цитати авторитетних учасників роблять їх більш живими. В прес-релізі обов’язково мають бути коментарі спікерів події про мету, результати або важливість заходу. Цитати іменитих партнерів, клієнтів чи зірок-гостей заходу додають цінності релізу. Їх повинно бути не більше трьох на реліз на 1-2 речення кожна.

 

Як переконатися, що ваш реліз дійсно хороший, читайте у нашому блозі wink



#content#marketing#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-11-22

Кожного листопада ми спостерігаємо це шоперське божевілля – Black Friday в усіх магазинах, навіть онлайн. Звідки пішла ця традиція, та чому саме «чорна» п’ятниця?

2017-11-17

Щоб створити хорошу репутацію для бренду, необхідно знати не лише що постити, а й чого краще ніколи НЕ постити.

Top