БЛОГ

Психологічні штучки: чому люди діляться контентом

2017-08-23

Для успіху у соціальних мережах потрібно розуміти свою аудиторію. У цьому допоможуть базові психологічні принципи.

Згідно з дослідженням The New York Times, існує 5 головних причин, чому люди роблять репост.

 

Щоб покращити життя інших. 94% учасників дослідження стверджують, що діляться інформацією, яка може стати у нагоді їх друзям та знайомим, полегшити їх життя. Тому важливо створювати дійсно корисний контент, який несе цінність вашій аудиторії.

 

Щоб підтримувати образ. 68% учасників діляться певним контентом, щоб створити відповідний імідж у соціальній мережі. Коли створюєте контент, врахуйте цей фактор – подумайте, який контент буде відповідати образу вашої цільової аудиторії, та чим вони захочуть поділитися зі своїми підписниками.

 

Щоб створювати та підтримувати стосунки. 4 з 5 опитаних стверджують, що діляться контентом, щоб підтримувати зв’язок з друзями в соцмережах. Тож, коли створюєте пост, просіть людей позначати друзів у коментарях, додавайте інтерактивну на кшталт «тегни друга і виграй два квитки на прем’єру» або «поділяться цим відео з найбільшим екстималом серед друзів та виграй політ на повітряній кулі на двох».

 

Для самоствердження. Усі люблять, коли лайкають їх пости. Люди діляться контентом, коли вважають, що підписники його оцінять і поставлять під ним «у захваті». Створюйте такі пости, які допоможуть людям досягти схвалення.

 

Щоб розповісти іншим про те, у що вірять. 84% опитаних сказали, що діляться інформацією, щоб підтримати улюблений бренд, подію або акцію, яку вважають достойною та цікавою.

 

Ці 5 факторів мотивації доводять, що головна причина, через яку люди шерять контент – їх взаємини з іншими. Обов’язково враховуйте це.  



#content#instagram#marketing#social media#twitter#youtube#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-11-22

Кожного листопада ми спостерігаємо це шоперське божевілля – Black Friday в усіх магазинах, навіть онлайн. Звідки пішла ця традиція, та чому саме «чорна» п’ятниця?

2017-11-17

Щоб створити хорошу репутацію для бренду, необхідно знати не лише що постити, а й чого краще ніколи НЕ постити.

Top