БЛОГ

Психологічні штучки: чому люди діляться контентом

2017-08-23

Для успіху у соціальних мережах потрібно розуміти свою аудиторію. У цьому допоможуть базові психологічні принципи.

Згідно з дослідженням The New York Times, існує 5 головних причин, чому люди роблять репост.

 

Щоб покращити життя інших. 94% учасників дослідження стверджують, що діляться інформацією, яка може стати у нагоді їх друзям та знайомим, полегшити їх життя. Тому важливо створювати дійсно корисний контент, який несе цінність вашій аудиторії.

 

Щоб підтримувати образ. 68% учасників діляться певним контентом, щоб створити відповідний імідж у соціальній мережі. Коли створюєте контент, врахуйте цей фактор – подумайте, який контент буде відповідати образу вашої цільової аудиторії, та чим вони захочуть поділитися зі своїми підписниками.

 

Щоб створювати та підтримувати стосунки. 4 з 5 опитаних стверджують, що діляться контентом, щоб підтримувати зв’язок з друзями в соцмережах. Тож, коли створюєте пост, просіть людей позначати друзів у коментарях, додавайте інтерактивну на кшталт «тегни друга і виграй два квитки на прем’єру» або «поділяться цим відео з найбільшим екстималом серед друзів та виграй політ на повітряній кулі на двох».

 

Для самоствердження. Усі люблять, коли лайкають їх пости. Люди діляться контентом, коли вважають, що підписники його оцінять і поставлять під ним «у захваті». Створюйте такі пости, які допоможуть людям досягти схвалення.

 

Щоб розповісти іншим про те, у що вірять. 84% опитаних сказали, що діляться інформацією, щоб підтримати улюблений бренд, подію або акцію, яку вважають достойною та цікавою.

 

Ці 5 факторів мотивації доводять, що головна причина, через яку люди шерять контент – їх взаємини з іншими. Обов’язково враховуйте це.  



#content#instagram#marketing#social media#twitter#youtube#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top