БЛОГ

Чому гумор – важливий інструмент SMM і як ним користуватися?

2017-08-22

 

Всі ми любимо посміятися, і коли обираємо, за ким стежити у соцмережах, бренди, які піднімають нам настрій опиняються у топ-списку. Насправді хороший гумор – одна з основних причин, чому ми лайкаємо ту чи іншу сторінку.

Не всі компанії ризикують використовувати гумор, як частину контент-стратегії. Але існує цілий ряд причин, як саме гумор допоможе вам у просуванні бренду.

 

Гумор втримує увагу

У перевантаженому потоці інформації ваш контент легко губиться. Коли ми бачимо щось кумедне чи неочікуване, це одразу чіпляє погляд і, таким чином, виділяє вас серед сотні інших постів.

Сторінки з гумором запам’ятовуються 

Іноді ми навіть не запам’ятовуємо, на якій сторінці бачили той кумедний пост, але ми його запам’ятали. Або, щоб не загубити, навіть зробили репост.  І пост не обов’язково має бути пов’язаним з вашим брендом.

А тепер увага: 72% користувачів надають перевагу бренду з гумором, коли настає час покупки! Розумієте про що ми?

Гумор викликає емоційний зв’язок

Коли ми сміємося чи посміхаємось, у нашому мозку активується нейромедіатор – ендорфін, який робить нас щасливими та допомагає уникнути стресу. Коли сторінка бренду підіймає нам настрій, на рівні мозкових процесів це майже те саме, що весело проводити час із друзями.

Гумор доводить, що ви така сама людина

Він показує людяну сторону вашого бренду, каже, що ви на одній хвилі з користувачами і теж любите посміятися.

 

Як бути смішним правильно?

 

Знайте вподобання аудиторії

Ваш SMM може вважати жарт смішним, аккаунт і бухгалтер можуть з нього реготіти, але це не значить, що жарт сподобається вашій аудиторії. Досліджуйте підписників.

Будьте в темі

Гумор на часі завжди найсмішніший, адже чіпляє найактуальніші теми, які у всіх на вустах. Але тут важливо не забаритися. Коли ви зробите смішний пост про щось, що вже кілька тижнів як втратило актуальність, жарт буде не таким дотепним.

Більше інтерактивну

Жартуйте з аудиторією. Закликайте їх коментувати кумедні пости чи ділитися враженнями про той чи інший смішний випадок.

Наймайте людей з почуттям гумору

Бути дотепним в соцмережі може не кожен. Це важче, ніж здається. Тож знайдіть на посаду SMM людину, котра дійсно вдало жартує.

Будьте обережними

Пам’ятайте: між дотепом та образливим кепкуванням дуже тонка межа. Жартувати цікаво важко, а жартувати цікаво та з гідністю – ще важче. Перш ніж опублікувати пост, дайте собі відповіді на такі питання:

– На чому зараз зосереджена моя аудиторія, і як цей пост виглядатиме у контексті останніх подій?

– Яка була перша реакція людей, котрі бачили жарт (а ви маєте його комусь показати)?

– Якщо їм не смішно, чому?

– Такий жарт відповідає корпоративній етиці та іміджу бренду?

– Кого цей жарт може образити або обурити?

 

І пам’ятайте слова Марка Цукерберга: «Найбільший ризик – не ризикувати взагалі». Вони були сказані не про гумор у соцмедіа, але суть ви вловили wink



#content#digital#instagram#marketing#social media#twitter#viral#youtube#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-09-06

У своїй роботі ми часто дотримуємося принципів або правил, які давно слід відкинути. Пропонуємо список таких принципів для піарників.

2017-09-01

Конкурси у соціальних мережах – чудовий інструмент для підвищення лояльності та приросту аудиторії. Давайте розберемося, як саме їх організовувати, щоб усе вдалося так, як ви задумали.

Top