БЛОГ

Як змусити аудиторію взаємодіяти і чому це так важливо?

2017-08-14

Соціальні медіа працюють за спеціальним алгоритмом видачі публікацій. Цей алгоритм оцінює кількість лайків та коментарів під постом. Чим їх більше, тим більшій кількості людей ваша публікація потрапить у стрічку новин. Крім того, спілкування з аудиторією – це лояльність до бренду, популярність та вища вірогідність покупки продукту.

 

Отже, які є фішки, щоб змусити аудиторію взаємодіяти з вашим контентом?

 

Діліться корисним

Цікаві факти, лайфхаки, поради, як постригти кота, дешево з’їздити до Парижу, зварити смачний борщ – такий контент користується великою популярністю. Аудиторія завжди вдячна за такий контент і часто ділиться результатами та робить репости. 

 

Ставте запитання

Запитуйте у аудиторії щось важливе та цікаве – люди з радістю діляться власною думкою, особливо, якщо нею цікавиться їх улюблений бренд чи експерт. Запитання можуть бути найрізноманітнішими. Можна поцікавитися враженнями про нову кав’ярню або про останній сезон «Гри престолів». Можна дізнатися, чи люди вже пробували ваш останній продукт, та що їм в ньому сподобалось, а що варто вдосконалити.

 

Можна влаштувати опитування: рок чи класика, супермен чи бетмен, червоний чи жовтий M&M`s – словом, поле для дій велике. Перевага такого контенту в тому, що ви краще пізнаєте аудиторію, і подібні опитування можуть бути як фановими, так і на серйозні теми.

 

Діліться емоціями

Розкажіть аудиторії про щось з життя вашої компанії чи навіть її окремих співробітників. «Сьогодні день народження нашого бухгалета і ми подарували йому великого рожевого слона», «Вчора нарешті встановили кондиціонер – щастю команди не було меж», «Завели в офісі черепашку» – такі пости викликають позитивні емоції і лайки.

 

Влаштовуйте ігри

Люди люблять інтерактив. Простих ігор для постів у соцмережах зараз безліч – від тестів типу «який ти одяг з 90-х» до «ми знаємо, як ти будеш виглядати через 20 років». Але можна влаштовувати і більш корисні розваги, які стосуються вашого продукту чи бренду.

 

Влаштовуйте розіграші та конкурси

Це, певно, найкращий спосіб змусити аудиторію взаємодіяти. Ви можете попросити людей придумати нову назву для продукту, а можна просто попросити про репост і плюсик в коментарях, а потім обрати переможця у рендомний спосіб.

 

Експериментуйте, досліджуйте аудиторію та сторінки конкурентів! Успіху вам!   



#content#digital#instagram#marketing#pr#social media#twitter#video#viral#youtube#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Top