БЛОГ

PR і реклама – у чому різниця?

2017-08-09

 

Багато людей вважають, що для їх бренду роль реклами та PR однакова – якщо є щось одне, то інше не потрібне. Але функції і значення PR і реклами абсолютно різні. Чим швидше і краще ви їх зрозумієте, тим краще для вашої справи.

 

Реклама – це оголошення, котрі доходять до аудиторії через медіа-канали (онлайн, друковані, телевізійні, радіо, зовнішні) з метою підвищення попиту. PR – це стратегічна комунікація з аудиторією, щоб створити імідж, підвищити впізнаваність.

 

Ми вже писали про різницю між PR і маркетингом. Тепер розберемо, чим PR відрізняється від реклами. 

 

Платно/безкоштовно

У випадку з рекламою, за розміщення контенту потрібно платити. Можливі варіанти бартеру. Що ж стосується PR, то розміщення статі чи прес-релізу може бути безкоштовним. Але щоб зацікавити ЗМІ потрібно працювати над стратегією. Якщо інформаційний привід цікавий, про вас точно напишуть.

 

Контроль ключових повідомлень

Якщо ви розміщуєте рекламу, то повністю контролюєте її зміст. Якщо ЗМІ розміщують ваш прес-реліз, вони можуть додати/прибрати частину контенту або змінити акценти.

 

Тривалість охоплення

Вашу рекламу можуть показувати стільки разів і впродовж такого часу, який дозволяє ваш бюджет. Прес-реліз чи статтю розміщують у стрічці новин один раз. Але, чим більше ЗМІ їх розмістить, тим більшим буде охоплення і більше варіацій подачі матеріалу.

 

Довіра аудиторії

Коли люди бачать рекламу, вони розуміють, що за її розміщення заплатили, щоб змусити купувати потрібний товар чи послугу. У випадку з PR, контент – це корисні цікаві новини. Насправді PR може бути потужним інструментом, який дійсно змушує людей довіряти бренду, і підвищує попит на товар чи послугу краще, ніж реклама. Але він не діє так «нав’язливо».

 

Цільова аудиторія

І реклама і PR мають на меті донести ключові повідомлення до аудиторії. Але у випадку з рекламою аудиторія – це частіше кінцевий споживач, а у випадку з PR – це можуть бути потенційні партнери, інвестори, журналісти, кінцеві споживачі. Тобто, аудиторія PR значно ширша.



#advertising#marketing#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Top