БЛОГ

Як обрати зірку для свого бренду

2017-08-04

Одне із завдань PR-менеджера – знайти зірку або лідера думок, котрий представлятиме бренд клієнта. Але, якщо ви підібрали не тих селебрітіз, гучні заголовки, звісно, будуть, але от чи на користь бренду… Отже, що потрібно врахувати, щоб домовитися з правильними людьми?

 

Дізнайтеся, хто з можливих адвокатів бренду якимось чином може бути пов’язаний з брендом. Врахуйте такий фактор як демографія, особисті вподобання, політичні погляди, членство в клубах та організаціях і тому подібне. Чи співпадають цілі і принципи обраних вами кандидатів з принципами бренду? Як аудиторія їх сприйме? Якщо натягнуто – викреслюйте їх зі списку.

 

Коли ви сформували приблизний список, з’ясуйте, з ким раніше співпрацювали ці люди. Чи не підтримували вони раніше бренд чи позицію, котра йде врозріз з вашою? Можливо, вони раніше працювали з конкурентом? Якщо так, це не зіграє вам на руку.

 

Якщо ви просуваєте сервіс для веганів, переконайтеся, щоб ваша зірка не світилася в рекламі свіжої курочки. Якщо ви хочете пропіарити джинсовий одяг, довідайтесь, чи носить ваша зірка джинси.

 

З’ясуйте, яке охоплення принесе вам співпраця з цими селебрітіз. Як часто останнім часом про них писали у пресі та соціальних мережах? У яких проектах вони задіяні? Прогляньте їх сторінки в соціальних мережах. Скільки в них підписників? Наскільки активно вони з ними взаємодіють?

 

Подумайте, кого ви можете собі дозволити. Якщо бюджет обмежений, спробуйте домовитися по бартеру – ви піарите їх, вони – вас.

 

Знайдіть того, хто дійсно повірить у ваш бренд. Ви можете заплатити за просування бренду, але аудиторія відчуває фальш. Тому важливо, щоб лідер думок дійсно вподобав ваш проект, послугу  чи продукт, щоб він дійсно випробував його на власному досвіді.

 

Звісно з селебрітіз можуть виникнути непередбачувані нюанси, тому подбайте про свою безпеку та інтереси бренду – зробіть контракт з детально прописаними умовами співпраці та не лінуйтеся робити прінтскрін листування з вашою зіркою wink Успіху!  



#advertising#instagram#marketing#pr#social media#twitter#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top