БЛОГ

Найважливіший урок комунікації з клієнтом

2017-07-24

Якщо ви працюєте в PR, то повинні розуміти: клієнт працює з вами не тільки тому що ви знаєте свою справу, а тому що він почувається особливим. Ми підготували кілька порад, як змусити клієнта так вважати.

 

Клієнт повинен почуватися важливою складовою успіху

Покажіть йому, що без нього та без його знань ви не впораєтесь. Дійсно, поради клієнта важливі, особливо, якщо галузь його роботи вам незнайома. Але піарники не завжди це визнають.

 

Ніколи не переступайте через голову клієнта

Повідомляйте його про свої кроки, якщо вони важливі, та особливо, якщо можуть вплинути на репутацію. Не допускайте, щоб клієнт довідався, наприклад, про вихід прес-релізу постфактум.

 

Завжди будьте на зв’язку

Як би неприпустимо це не звучало, але для клієнта ви маєте бути в зоні доступу 24/7.

 

Завжди говоріть про менеджера, з яким працюєте, позитивні речі

Ніколи не скаржтеся на менеджера зі сторони клієнта його керівництву. Якщо вас не влаштовують певні моменти співпраці, вирішуйте ці питання делікатно та ввічливо.

 

Пам’ятайте: клієнт – це не друг і не добрий знайомий

Які б чудові стосунки з клієнтом у вас не були, це робочі сосунки. Тож поводьтеся відповідно. Не перетинайте межу, та не дозволяйте клієнту її перетинати.



#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Top