БЛОГ

Найважливіший урок комунікації з клієнтом

2017-07-24

Якщо ви працюєте в PR, то повинні розуміти: клієнт працює з вами не тільки тому що ви знаєте свою справу, а тому що він почувається особливим. Ми підготували кілька порад, як змусити клієнта так вважати.

 

Клієнт повинен почуватися важливою складовою успіху

Покажіть йому, що без нього та без його знань ви не впораєтесь. Дійсно, поради клієнта важливі, особливо, якщо галузь його роботи вам незнайома. Але піарники не завжди це визнають.

 

Ніколи не переступайте через голову клієнта

Повідомляйте його про свої кроки, якщо вони важливі, та особливо, якщо можуть вплинути на репутацію. Не допускайте, щоб клієнт довідався, наприклад, про вихід прес-релізу постфактум.

 

Завжди будьте на зв’язку

Як би неприпустимо це не звучало, але для клієнта ви маєте бути в зоні доступу 24/7.

 

Завжди говоріть про менеджера, з яким працюєте, позитивні речі

Ніколи не скаржтеся на менеджера зі сторони клієнта його керівництву. Якщо вас не влаштовують певні моменти співпраці, вирішуйте ці питання делікатно та ввічливо.

 

Пам’ятайте: клієнт – це не друг і не добрий знайомий

Які б чудові стосунки з клієнтом у вас не були, це робочі сосунки. Тож поводьтеся відповідно. Не перетинайте межу, та не дозволяйте клієнту її перетинати.



#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top