БЛОГ

Найважливіший урок комунікації з клієнтом

2017-07-24

Якщо ви працюєте в PR, то повинні розуміти: клієнт працює з вами не тільки тому що ви знаєте свою справу, а тому що він почувається особливим. Ми підготували кілька порад, як змусити клієнта так вважати.

 

Клієнт повинен почуватися важливою складовою успіху

Покажіть йому, що без нього та без його знань ви не впораєтесь. Дійсно, поради клієнта важливі, особливо, якщо галузь його роботи вам незнайома. Але піарники не завжди це визнають.

 

Ніколи не переступайте через голову клієнта

Повідомляйте його про свої кроки, якщо вони важливі, та особливо, якщо можуть вплинути на репутацію. Не допускайте, щоб клієнт довідався, наприклад, про вихід прес-релізу постфактум.

 

Завжди будьте на зв’язку

Як би неприпустимо це не звучало, але для клієнта ви маєте бути в зоні доступу 24/7.

 

Завжди говоріть про менеджера, з яким працюєте, позитивні речі

Ніколи не скаржтеся на менеджера зі сторони клієнта його керівництву. Якщо вас не влаштовують певні моменти співпраці, вирішуйте ці питання делікатно та ввічливо.

 

Пам’ятайте: клієнт – це не друг і не добрий знайомий

Які б чудові стосунки з клієнтом у вас не були, це робочі сосунки. Тож поводьтеся відповідно. Не перетинайте межу, та не дозволяйте клієнту її перетинати.



#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-09-06

У своїй роботі ми часто дотримуємося принципів або правил, які давно слід відкинути. Пропонуємо список таких принципів для піарників.

2017-09-01

Конкурси у соціальних мережах – чудовий інструмент для підвищення лояльності та приросту аудиторії. Давайте розберемося, як саме їх організовувати, щоб усе вдалося так, як ви задумали.

Top