БЛОГ

Як залізти в голови журналістів?

2017-07-04

Як журналіст читає прес-реліз?

У вас є три абзаци, щоб зачепити журналіста. У більшості випадків, після трьох абзаців стає ясно, варто читати далі чи ні, варто брати матеріал в роботу, чи ні. Якщо вам не вдалося донести суть у трьох абзацах, або ваша тема/подія виявиться нецікавою, прес-реліз полетить до сміття.

 

Як виглядає вартий уваги прес-реліз?

Журналісти шукають матеріал, гідний розголосу, який несе певну цінність. Найкраще, якщо ваш реліз буде тим чи іншим чином підхоплювати суспільний тренд. Щоправда, для цього спершу потрібно підв’язати до тренду подію, про яку ви пишете.

Якщо ви не підтримуєте жоден тренд, ваш прес-реліз повинен грати на емоціях. Нехай те, про що ви пишете, викликає подив, захват, сльози… Словом, зачіпає читача.

Якщо ви хочете розмістити матеріал безкоштовно, він не повинен нагадувати рекламну брошуру. Пишіть про проблему та кроки її вирішення, а не про клієнта, котрий хоче розкрутитися на проблемі.

 

Яких помилок потрібно уникати?

Фатальна помилка – написати не те ім’я, коли надсилаєте матеріал. Навряд хтось буде дивитися ваш реліз після такого. Здається, це зовсім очевидна та безглузда порада, але такі ситуації дійсно трапляються досить часто.

Не пишіть журналісту, який не висвітлює подібні теми. Як і в ситуації з читачами, ви повинні знати свою цільову аудиторію серед ЗМІ.



#advertising#content#marketing#pr

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top