БЛОГ

Білий PR – це як?

2017-06-14

Фейкові новини існували завжди. Але у цифрову еру їх масштаби та вплив досягають глобальних масштабів. Місія піарника комунікувати з аудиторією через якісні перевірені медіа, і вам доведеться навчитися фільтрувати ЗМІ і, часом, боротися за чесні новини.

 

Давайте журналістам якісні новини

Адже зв’язки з громадськістю – це значно більше, ніж просто влучити в цільову аудиторію. Ми повинні усвідомлювати, яку роль відіграємо у новинарному просторі. Зрештою, такі метрики як охоплення у Facebook та рівень продажів – це далеко не все. Потрібно пам’ятати про реальну роль та цінність того, чим ми займаємось.

 

Менше newsjacking

Випливати на трендах, або newsjacking, це непоганий інструмент, але не варто зловживати ним, щоб просувати свій бренд або спікера. Точка зору на ту чи іншу гучну подію важлива, але варто більше замислюватися про власні цікаві інформаційні приводи.

 

Створюйте реальний контент

Часто ми витискаємо контент з пальця, просимо журналістів його розмістити у своєму виданні, під їх іменем. І часто такий контент не вартий уваги. Слід доносити до клієнтів, що хороший контент – це важливі та актуальні теми, над якими потрібно працювати. А текст заради тексту – це вже не PR.

 

Працюйте етично та прозоро

Іншими словами, не співпрацюйте з брехунами, не брешіть журналістам, перевіряйте факти. Піарники виступають у ролі фільтра новин, котрі доходять до аудиторії. Якщо ви надсилаєте неперевірені новини у ЗМІ, ви відповідальні за поширення фейку. Ми повинні дотримуватися високих стандартів етики і привчати до цього клієнтів.

 

Бийтеся на світлій стороні

Кожен піарник може відрізнити рейкову новину від правди, і ми повинні використовувати цей навик, щоб очищувати «ефір». Ми повинні, принаймні, робити це в межах власних соціальних мереж, серед друзів та родини.  



#content#marketing#pr#social media

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top