БЛОГ

Міфи про PR

2017-06-09

 

PR вже давно став необхідним інструментом, який використовують абсолютно скрізь. Але, все ж, це більше мистецтво, ніж наука. Тому довкола цих двох літер крутиться чимало міфів. Давайте зруйнуємо найпопулярніші з них.

 

Будь-яке згадування про бренд – це добре

Існує точка зору, що доки ваше ім’я згадують і пишуть правильно – це добре, це апріорі вам на користь. Насправді не будь-який PR є вдалим, він може як посприяти розвитку, так і знищити бренд.

 

PR – це лише прес-релізи та прес-конференції

Насправді, це просто два слова, значення яких розуміють клієнти. Більш того, якщо ви будете «зловживати» прес-конференціями, влаштовуючи їх з кожного приводу, журналісти перестануть до вас ходити. Зараз виникає все більше цікавих способів комунікації. Користуйтеся з цього.

 

Одного вдалого «вистрілу» достатньо

Скажімо, ви створили відео, яке стало вірусним і зібрало рекордну кількість переглядів. Вважаєте, що тепер ваш бренд стане лідером ринку? Ні, однієї вдалої активності недостатньо, адже забути про вас можуть дуже швидко. Якщо ваше відео стало вірусним, потрібно ловити момент і створювати більше приводів говорити про себе.

 

PR – це просто. Кожен здатен цим займатися

Ні. У PR дійсно часто працюють люди, котрі не отримували профільної освіти в цій сфері. Але це люди з досвідом у журналістиці, роботі з клієнтами, на телебаченні або радіо. Це люди, які вміють створювати та продавати круті ідеї.

 

Для успіху необхідно наймати дорогу PR агенцію

Це також неправда. Потрібно працювати з тими людьми, котрі розуміють суть вашого продукту та як його подати аудиторії, а не з тими, хто просить більшу винагороду.

 

Хороші продукти продають себе самі. PR потрібен поганим та посереднім

Як ви гадаєте, звідки у вашій голові переконання, що сам той чи інший продукт «хороший»? Правильно, це робота піарників)

 

Результати PR не можна обчислити, тому це даремно

Насправді є цілий ряд КРІ, які допоможуть вам осмислити успіх у цифрах, графіках та рейтингах.

 

PR – це контроль ЗМІ

Найгірше, що може зробити піарник – вказати журналісту не публікувати або опублікувати історію. PR – це кропітка, обачлива та ввічлива робота з журналістами, яких ви не можете контролювати та вказувати про що їм писати.

 

PR – це слогани та пропаганда

Пропаганда – це нав’язування аудиторії того, з чим вона незгодна. Часто це пов’язано з цензурою та залякуваннями. Сьогодні у аудиторії є безліч ресурсів, з яких вона може дізнаватися інформацію та робити висновки. Одна із задач PR – полегшити життя компанії-клієнту та журналісту й забезпечити впізнаваність бренду.     



#advertising#crisis management#marketing#pr#viral

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-09-17

Компанія Kernel презентувала оновлену та ще кориснішу версію олії ТМ Щедрий Дар (0,75 л), яка крім природного вмісту вітаміну Е додатково збагачена вітамінами А та D. Це стало можливим завдяки впровадженню сучасної технології фортифікації.

2018-09-14

Пропонуємо декілька досить креативних рішень, які зрушать з місця ваш корпоративний блог та стануть свіжим подихом для написання нових статей.

Top