БЛОГ

Писати (не)легко. Джерела натхнення копірайтера

2017-06-02

 

Існує кілька найбільш популярних рецептів натхнення. Якомога більше читати – все, що потрапить під руку, в тому числі, рекламу; дивитися фільми; постійно писати. Але, на мою думку, ці рецепти допомагають відточити навик, а не знайти натхнення.

Книжки, фільми, статті – чудові вчителі. Але, якщо потрібно написати про новий чудо-блендер, то Фелліні тобі не допоможе (чи допоможе?).

Натхнення для мене – це люди, події, весь оточуючий світ. Словом, емоції. Неможливо передбачити, де і коли до тебе прийде муза. Ідея може прилетіти в найбільш неочікуваний момент. Насправді все відбувається як в серіалі про доктора Хауса або про детективів – кілька днів ламаєш голову в пошуках ідеї, а потім, абсолютно неочікувано, в голову приходить рішення під час бесіди з другом, за вечерею чи у ванній.

Найбільший заряд натхнення я отримую від оточуючих людей. Людина з палаючими очима, котра розповідає, якою чудовою справою ми займаємось, про ідею, в яку вона вірить – це справжнє джерело позитиву. Креативні люди заразні – я в цьому переконана)

Величезне значення має віра інших у мене. Коли ти виснажена, розкисла і хочеш страждати, а тобі кажуть, що ти насправді крута, що в тебе все вийде – це найкращий у світі мотиваційний копняк!

Буду відвертою, «батіг» – теж чудова мотивація. Можна цілими днями чахнути над текстом і не написати жодного рядку. Але потім відбувається якесь чудо – часто в його ролі виступає дедлайн – і все йде як по маслу. Якщо ти знаєш, що матеріал потрібно здати завтра, а в тебе ще кінь не валявся, то ідеї й сили обов’язково знайдуться.

Зазвичай, натхнення приходить до мене, коли я виспалась і в хорошому настрої. Комусь навпаки потрібен біль, душевні страждання і віскі. Але це частіше працює з письменниками і поетами. А коли пишеш статтю про маркетинг або рекламний пост, потрібно бути на позитиві.

Часто в кризові моменти виручає команда. Якщо важко придумати щось цікаве, проси допомогу залу – брейншторм. Одна креативна голова – це добре, а кілька – це жарти, сміх, безумні ідеї, мінімум одна з яких обов’язково тобі знадобиться.

Важливий момент, про який повинна пам’ятати пишуча людина – завжди тримай під рукою папірець і ручку. Або смартфон. Ідеї неочікувано приходять в голову і так само неочікувано в один момент з неї пропадають. Особисто я часто вискакувала з душу або підривалася з ліжка в напівдрімоті, щоб записати якусь думку, бо вранці її вже точно не згадати.     

Підводячи підсумок, можу сказати, що натхнення кожен розуміє та ловить по-своєму, і не існує ніяких універсальних рецептів. Якщо хочеш писати, якщо копірайтинг – це твоє, то муза обов’язково прийде. Це я вам як географ заявляю! Головне – бажання wink



#content#marketing#pr#advertising#seo

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Top