БЛОГ

Сила сторітелінгу: як вести емоційну комунікацію з аудиторією?

2017-06-01

90% рішень люди приймають під впливом емоцій. Прагнеш впливати? Розказуй історії, які будуть грати на струнах душі.

Ви знаєте, що відбувається за 1 хвилину в інтернеті?

 

З’являється 1 388 постів у блоги.

Відправляється 205 мільйонів емейлів.

Завантажується 400 годин відео.

З’являється 55 555 постів у Instagram та 422 340 у Twitter.

Як у такому вирі контенту ефективно взаємодіяти з аудиторією? Створювати круті історії!

 

Сторітелінг – це не лише історія вашого бренду. Ви можете використовувати для сторітелінгу різні форми контенту – блог, емейл розсилку, відео, електронні книги, описи продукту, успішні (неуспішні) кейси. У будь-якому випадку, ваші історії повинні приваблювати вашу аудиторію та бути релевантними до її інтересів. Запам’ятайте: якщо ви не можете подати релевантну історію, ваш продукт не буде цікавим аудиторії.

 

Ми надали вам статистику активності в інтернеті. Ці цифри вражають, але чи зачіпають вони вас емоційно? І яка вірогідність того, що ви їх вже забули? Люди не запам’ятовують сухі факти, вони запам’ятовують соковиті історії. Якщо ви хочете, щоб ваш контент чіпляв, зробіть його емоційним, позитивним. Для цього чудово підійде сторітелінг.

 

«Маркетинг – це більше не про речі, які ви створюєте, це про історії, які ви розповідаєте»

Сет Годін

 

Обов’язкові елементи історії: персонаж, дія, розв’язка. Кожна історія розгортається навколо героя. У вашому випадку герой повинен бути схожим на представника цільової аудиторії. Для цього потрібно знати їх уподобання, проблеми, бажання, що вони не люблять, де живуть. Словом, все, що тільки можна промоніторити в соціальних медіа.

 

Дія – допомагає встановити емоційний зв’язок між вашим продуктом чи брендом та аудиторією. Подумайте над тим, як поводиться представник вашої цільової аудиторії у ситуації, коли може згодитися ваш продукт. Яку проблему герой може вирішити за допомогою вашої продукції, як він обирає ваші товари, як розказує про них друзям, як вирушає у подорож і кладе до валізи ваш товар.

 

Останній елемент – розв’язка. Пам'ятайте, що хороші історії дивують нас. І кінець не обов'язково має бути щасливим, адже можна розказати про проблему, логічним вирішенням якої повинно бути придбання вашого продукту. Розв’язка історії повинна змусити аудиторію замислитись, проникнутись розповіддю та підштовхнути до дії.

 

Ось чудовий приклад сторітелінгу, який налічує майже 14 млн переглядів. Це історія, яка повеселила і водночас розчулила кожного – реклама польського інтернет-магазину.

 

І наостанок: будьте оригінальними, будьте чесними, справжніми та не надто багатослівними. Створюйте свої яскраві історії!



#advertising#content#instagram#marketing#pr#social media#twitter#video#viral#youtube#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Top