БЛОГ

5 інструментів, необхідних щоб побудувати дійсно вдалий контент

2017-05-26

Інструменти, котрими повинен володіти кожен маркетолог, SMM, копірайтер, щоб гарантовано заробити «лайк». 

 

Моніторинг

Якщо ви добре дослідили свого потенційного клієнта, ви можете скласти реальну картину цільової аудиторії, а головне – будете знати, як взаємодіяти з нею. Вам потрібно знати відповідь на такі питання:

  1. Де живе представник цільової аудиторії.
  2. Його вік та стать.
  3. Освіта. Робота, рівень прибутку.
  4. Інтереси, хобі.
  5. Особисті стосунки. 
  6. Мотивація купити ваш товар.

Запам’ятайте: ефективно взаємодіяти з людьми, яких ви не знаєте, неможливо.

 

Турбота

Якщо ви бажаєте взаємодії з клієнтами, ви повинні проявити емпатію – проникнутися їх проблемами та потребами, потурбуватися про їх інтереси. Запитайте себе

  1. Які проблеми аудиторії вирішує наш контент?
  2. Що зробить наш продукт більш цінним для клієнтів?
  3. Що надихатиме аудиторії, вражатиме, підійматиме настрій?
  4. Якщо я побачу такий контент, я захочу дізнатися більше?
  5. Я б це прокоментував? Лайкнув би? Поділився б дописом?

 

Емоції

Ваш контент повинен привертати увагу, викликати емоції – сміх, сльози, захват, насолоду. Ось два чудові приклади – туалетні стільці Squatty Potty та страхова компанія. Здавалося б, як можна рекламувати туаленті стільці? Дивіться самі:

https://www.youtube.com/watch?v=YbYWhdLO43Q Слова зайві, чи не так? Навряд це відео можна назвати найприємнішим з усіх, що ви бачили, але байдужим воно не лишає. Щоправда, з подібними рекламними ходами слід бути обережним.   

Інший приклад – надзвичайно душевний ролик страхової компанії, який зібрав більше 28 000 000 переглядів та 6 500 коментарів на YouYube: https://www.youtube.com/watch?v=uaWA2GbcnJU  

 

Заголовки

Заголовки – це саме те, що змушує аудиторію приділити увагу вашому контенту.

  1. Розсмішіть читача. Як це зробили у Squatty Potty із заголовком «This Unicorn Changed the Way I Poop».
  2. Шокуйте їх пікантним заголовком.
  3. Здивуйте статистичними даними прямо в заголовку.
  4. Почніть з «Як» і закінчіть тим, чого ваша аудиторія точно захоче навчитися.
  5. Використайте негативні приклади: «Топ 10 найгірших заголовків».
  6. Тестуйте свої заголовки. Пишіть кілька варіантів та ставте на А/В тестування, щоб дізнатися, на що аудиторія реагує краще.

 

Оперативна реакція

Відслідковуйте та реагуйте на коментарі. На це потрібен час, але активна взаємодія важлива, якщо ви хочете підвищити лояльність і дізнатися більше про цільову аудиторію. Реагувати на коментарі потрібно швидко, інакше ваша відповідь втратить актуальність або ж довга пауза сприйметься як байдужість до клієнта та його потреб.

І на останок, запитайте себе, чи вартий цей контент мого часу? Чи вартий він часу аудиторії? Створення контенту – непростий процес. Адже будь-яка аудиторія – непроста. Хороший маркетолог повинен вміти пробитися через білий шум та через засилля постів у стрічці новин.

 

За матеріалами meltwater.com



#advertising#content#instagram#marketing#pr#social media#twitter#youtube#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Top