БЛОГ

Світові бренди радять

2017-05-19

 

Кожен бренд намагається розказати свою унікальну історію та вести сторінку в соцмедіа, дотримуючись ідей, які зародилися багато років тому. Пропонуємо вам короткий екскурс в історії кількох найуспішніших брендів та їх поради стосовно роботи з аудиторією. 

Johnnie Walker  

Keep walking – закликає слоган компанії. Та давайте повернемося в далекий 1819 рік, коли Джон був молодим робітником ферми. Коли ферму продали, Джон влаштувався продавцем у продуктовий магазин. Юнак дуже любив віскі. Він сам виготовляв найкращий в окрузі напій, який скоро став досить популярним.

Джон Уокер помер у 1857 році. Але його син Олександр продовжив родинну справу. Саме він почав продавати віскі у прямокутних пляшках, оскільки вони були дешевші.

Пізніше Олександр передав справу своїм синам – Олександру ІІ та Джорджу. Хлопці змінили назву напою. Завдяки їм почали виготовляти Johnnie Walker Red label і Johnnie Walker Black label.

Сьогодні Johnnie Walker – один з найуспішніших та найкрупніших брендів віскі в світі.

Порада від бренду

Налагоджуйте емоційний зв’язок – це головне для успіху бренду. Навіть коли ми вважаємо, що приймаємо виважені рішення, вони насправді дуже залежать від наших емоцій. Якщо ви можете на емоційному рівні налагодити зв’язок із своєю аудиторією – ви на коні.

 

GoPro

Це один із брендів, чию історію вважають найуспішнішою. Ці найуніверсальніші в світі камери розробив Нік Вудман у 2002 році. У 2004 компанія GoPro продала свою першу камеру і з тих часів успіх – її друге ім’я. За 2010 – 2011 рік компанія подвоїла свій прибуток до 24,6 мільйонів доларів, витрачаючи при цьому на маркетинг близько 50 тисяч. Зі своїми 4 мільйонами підписників на YouTube GoPro зараз один із найуспішніших брендів.

Порада від бренду

Залучіть силу згенерованого користувачами контенту, щоб вивести свій бренд у лідери. GoPro зруйнувала стереотип, що непрофесійні відео звичайних користувачів зі стрибаючим кадром не згодяться для просування в соціальних мережах. Зараз відео з камер GoPro, зняті джамперами, скелелазами або песиками, надзвичайно популярні в соцмедіа.

 

Sugru

В перекладі з ірландської Sugru значить «гратися». Це перший у світі клей, що піддається деформації. За допомогою Sugru можна полагодити різноманітні речі різних форм. Клей зберігає гнучкість протягом 30 хвилин після розпакування. Використовують його для найрізноманітніших матеріалів – кераміки, дерева, пластику, скла, гуми, тканини.

Винайшла Sugru колишня студентка факультету дизайну Джейн Ні Дулчаоінтіх. Спершу вона працювала з сумішшю силіконового матеріалу та деревної муки. Потім два роки, до 2007, присвятила тестуванню різних формул продукту. У 2009 зразки Sugru були розіслані журналістам. Після цього відео із способами використання Sugru стали вірусним. У 2010 році Sugru увійшов до 50 найкращих винаходів, а в 2015 обсяги продажів сягнули 5 мільйонів пакетиків.

Порада від бренду

Окресліть свою ідею та місію і впевнено дотримуйтесь її. Ідея Sugru – корисні речі можуть бути прикольними. Компанія присвятила комунікацію з аудиторією цікавому застосуванню продукту – від ремонту кабелів та меблів до створення протезу для курки. При цьому, ви можете дізнатися про ідеї як від творців, так і від користувачів продукту.

 

Heineken

У ХІХ столітті одним із найуспішніших пивоварів був Жерард Адріан Хайнекен. Він відкрив сімейну броварню у 1864 році і міг вивести свій бренд на світову арену ще на початку 1860-х, але вирішив почекати і не ризикувати якістю продукту заради підвищення обсягів. Його терпіння та далекоглядність виявилися абсолютно виправданими. Сьогодні Heineken продається більш ніж у 196 країнах світу.

Порада від бренду

Розуміння потреб та звичок своєї аудиторії – ось, що дозволило Heineken стати брендом світового рівня, а не просто ще одним пивом на полицях. Нездатність або небажання пізнавати потреби своєї аудиторії призведе до поразки навіть найперспективнішу ідею.

 

За матеріалами meltwater.com



#advertising#content#digital#instagram#marketing#pr#social media#twitter#video#viral#youtube#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top