БЛОГ

Ідеї для захоплюючого контенту

2017-05-16

 

Що змушує вас заходити на сторінку улюбленої спільноти? Хороший контент! Давайте подумаємо, як змусити аудиторію полюбити ваш контент.

Пам’ятайте три важливих правила роботи з контентом:

1. Персоналізуйте

Дайте аудиторії відповідь, чому вона повинна це читати. Як це стосується кожного з ваших підписників, що корисного чи цікавого вони отримають? Згадайте, як це відбувається, коли на місці читача – ви.

2. Цінуйте

Ваші підписники хочуть бути в курсі подій, заощаджуючи при цьому свій час. Якщо вам вдалося забезпечити свого читача найважливішими новинами та тим самим зекономити його дорогоцінний час – ви на коні. Адже жоден з нас фізично не має змоги моніторити всі новини в тій сфері, яка нам цікава. 

3. Не набридайте

Комунікація з аудиторією – це не продажі. Не нав’язуйте постійно свій продукт. Пам’ятайте, що ви продаєте не сам продукт, а користь від нього, враження, комфорт, статусність – те, для чого клієнт купує ваші речі або послуги. Покажіть це в навколобрендовому контенті. Без нав’язливих продажів.

Пам’ятайте про гумор

Незважаючи на те, які послуги ви надаєте, чи який товар просуваєте, будь-яка цільова аудиторія любить час від часу читати або споглядати веселий контент та котиків. Не забувайте про це.

Типи контенту для постів

Інтерв’ю

Урок

Новини

Дослідження

Презентація

Список

Огляд

Інфографіка

Точка зору

Кейс

Лайфхак

Історія

Гостьовий пост від блогера або експерта

Конкурс

Взаємодія з аудиторією

Найцікавіше в роботі з контентом починається після публікації матеріалу – комунікація з аудиторією. Якщо ви вдало обрали тему та тип контенту, читачі будуть коментувати та ділитися думками.

Але іноді навіть хороший контент не коментують і не лайкають. Щоб уникнути цього, щоразу підштовхуйте аудиторію до дії. Просто вкажіть їй, що роботи – поділитися враженнями або власним досвідом чи порадами, зробити репост, почитати іншу вашу публікацію на дотичну тему.

Часто контент-маркетологи, SMM та блогери припускаються великої помилки – коментарів до їх публікації безліч, але вони не відповідають на жоден з них. Обов’язково читайте коментарі та відповідайте на них – це запорука лояльності до вашого бренду.

Будьте готові зіткнутися з хейтерами. Завжди будуть ті, хто незгоден з вашою думкою, кому не подобається ваш пост чи коментар читача або просто сьогодні в людини поганий настрій. Для таких ситуацій потрібно розробити стратегію, як ви будете спілкуватися з хейтерами, у якій формі відповідати на їх в’їдливі. часом образливі та провокуючі, коментарі. Тільки пам’ятайте – в жодному разі не втрачайте голову та поводьтеся чемно angel   



#content#digital#marketing#pr#social media#вконтакте#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-09-17

Компанія Kernel презентувала оновлену та ще кориснішу версію олії ТМ Щедрий Дар (0,75 л), яка крім природного вмісту вітаміну Е додатково збагачена вітамінами А та D. Це стало можливим завдяки впровадженню сучасної технології фортифікації.

2018-09-14

Пропонуємо декілька досить креативних рішень, які зрушать з місця ваш корпоративний блог та стануть свіжим подихом для написання нових статей.

Top