БЛОГ

Чому важливо моніторити популярні теми в соцмережах

2017-05-11

 

Передбачати тренд означає знати, куди дивитися, перш ніж всі інші спрямують туди свої погляди.  

 

Одна з найбільш ефективних стратегій у PR – моніторинг трендових тем, які люди обговорюють в соціальних медіа. Трендові теми – потужний інструмент. Вони відображають, чим цікавляться люди, до чого вони небайдужі.  А це прямий шлях для створення контенту, який точно зацікавить аудиторію.

Моніторинг трендів корисний і для прийняття вдалих маркетингових рішень. Наприклад, ви заснували стартап з пошиття одягу. Як з’ясувалося в результаті трендового моніторингу, сьогодні популярні тканини з бамбукового та конопельного волокна. Ви тепер знаєте, яку саме тканину варто використовувати, щоб ваш продукт був у тренді, та на що робити акцент у маркетинговій стратегії.

 

ЛСД та PR

Хороший піарник слідкує за темами, які цікаві журналістам та ЛСД – лідерам суспільних думок. Він читає статті, блоги, підписаний на сторінки у соціальних мережах, щоб розуміти, чим цікавиться потрібний йому журналіст чи лідер думок, і як це можна використати у розробці кампаній.

 

Як моніторити?

Сьогодні існує багато сервісів, котрі допомагають розпізнавати справжні тренди. Рекомендуємо для початку скористатися Google Trends та Яндекс.Блоги.

Для моніторингу в Facebook аби не загубити потрібні профілі в загальному потоці стрічки новин, встановіть для них високий пріоритет видачі.

Для Twitter  використовуйте TweetDeck. З ним можна відстежувати актуальні теми в різних куточках країни та світу. Instagram найпростіше моніторинг по хеш-тегах.

Головне, про що потрібно пам’ятати, – перевіряйте, чи правдива кожна новина, та переконайтеся, що тематика буде цікавою вашій цільовій аудиторій та релевантною вашому продукту.   



#content#digital#instagram#marketing#pr#social media#twitter#вконтакте#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top