БЛОГ

Як використовувати нативну рекламу. 4 способи

2017-05-03

 

Популярність і можливості нативної реклами невпинно ростуть. Скористайтеся з цього тренду щоб вивести свій бренд у лідери. Потрібно лише обрати правильну стратегію, канали та аудиторію.

Демонструйте згенерований користувачами контент

Сьогодні цільова аудиторія реагує на те, що вважає достовірним, довіряє брендам, які вважає самобутніми. Надійний спосіб підштовхнути людину назустріч бренду – показати, що йому довіряють інші користувачі. Таку лояльність можна заробити за допомогою користувацького контенту у нативній рекламі. Це ніби сарафанне радіо, яке може зробити ваш бренд впізнаваним та популярним.

Кожен з нас знає з власного досвіду – перш ніж прийняти рішення стосовно покупки товару чи послуги, люди шукають відгуки й огляди, блоги та статуси користувачів, яким довіряють. Словом, читають непрофесійний контент. Скористайтеся цим!

Найкращий майданчик для нативної реклами з користувацьким контентом – соціальні мережі. Але не обмежуйтеся звичайними постами. Чудовий інструмент – розіграші, конкурси, опитування чи голосування. Такий контент дозволить вам взаємодіяти з цільовою аудиторією, розуміти її потреби та реакції.

Формуйте короткі повідомлення

Неважливо, де саме ви розміщуєте рекламу, вона повинна бути максимально короткою. Не думайте, що обмежившись сотнею знаків неможливо донести суть і зробити якісну нативну рекламу. Подумайте, як саме можна зачепити користувача через призму загального контенту.

Щоб привернути увагу, використовуйте відео – користувачі люблять мультимедійний контент. Але пам’ятайте, що більшість не переглядає відео, якщо воно надто довге. Для кожної мережі свої поняття про надто довгі та короткі ролики. Врахуйте цей фактор.

Адаптуйте рекламу під мобільні пристрої

У 2017 році передбачається приріст мобільного трафіку на 800%. Тож весь ваш контент, і нативні оголошення в тому числі, повинні бути адаптованими під мобільні пристрої. Більшість вашої цільової аудиторії споживають інформацію саме зі смартфонів чи планшетів. Якщо потенційний клієнт не може з легкістю прочитати повідомлення на маленькому екрані свого мобільного, він навряд буде переходити за посиланням, щоб дізнатися про вас більше.

Адаптуйте матеріал під кожен канал   

Здається, це очевидна порада. Але таке рішення ускладнює задачу з точки зору подачі матеріалу та візуального супроводу. Ідея нативної реклами полягає в тому, що вона ідеально вливається в загальний контент на сайті чи в блозі. Тобто вам потрібно адаптувати своє повідомлення під кожен канал та вирішити – повідомлення буде повністю інтегроване у контент платформи, на якій ви розміщуєтесь, чи це буде гіперпосилання, яке веде користувачів на ваш сайт.

Те саме стосується соціальних мереж. З’ясуйте, які соціальні медіа використовує ваша цільова аудиторія, та яку стратегію використати для розміщення нативної реклами. Більшість соцмереж надають вичерпну статистику, базуючись на якій ви зробите правильне рішення.

За матеріалами meltwater.com



#advertising#content#instagram#marketing#mobile app#pr#social media#twitter#video#youtube#вконтакте#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2018-06-14

Світ змінюється щодня. Можливо, навіть, щогодини. Те, про що ми 5-10 років тому читали в розділі фантастики  сьогодні стає чи вже стало реальністю, як от, наприклад, штучний інтелект. Дослідники запевняють, що вже через 15-20 років активна інформатизація і роботизація повністю перевернуть ринок праці. Щезне більша половина існуючих сьогодні професій. З цього випливає не зовсім втішний висновок: наявність роботи для багатьох людей стане привілеєм.

2018-06-07

Linkedin  (соціальна мережа для встановлення та пошуку ділових контактів, близько 400 млн користувачів)  пропонує ознайомитися з переліком вмінь та навичок, актуальних для пошуку високооплачуваної роботи у 2018 році.  Умовно їх можна розділити на дві категорії: soft skills (фактично, це взаємодія з людьми, уміння спілкуватися, переконувати, домовлятися, загальна ерудованість та компетентність)  та hard skills (володіння певною спеціалізацією, професією, інструментарієм, те, що вимагається від конкретного фахівця).

Top