БЛОГ

Таємниця хештегу # розкрита

2017-03-15

Останнім часом кожен з нас все більше і більше стикається з мейнстрімом додавати хештег до публікацій в Facebook, Twitter та Instagram. Яка його мета і чим він «корисний» для користувачів соціальних мереж. В еру соц.мереж хештег – один із найпотужніших інструментів. Він моментально пов’язує пост в соціальній мережі з іншою групою з тією ж тематикою і надає оновлення про цю тему для групи однодумців. Хештег використовують в багатьох соціальних мережах, але найпопулярніша з них Instagram.
Для керівників малого та середнього бізнесу хештег – важлива частина стратегії піару в соціальних мережах. Відповідний хештег може збільшити впізнаваність бренду та розширити область впливу рекламної кампанії, а також позитивно вплинути на лояльність клієнтів.                  
Використовуйте символ #хештегу перед ключовим словом або фразою, яка найбільше підходить для категоризації постів. Хештег може розміщуватися в будь-якій частині посту – на початку, всередині і в кінці. Також, варто зазначити, що хештег не з’явиться в пошуку, якщо ваш аккаунт закритий для загального доступу.
Щодо кількості хештегів. В соц.мережі Twitter оптимальна кількість – два, а от в Instagram кількість необмежена, навпаки, чим більше ви додасте тегів, тим більша кількість людей подивиться вашу публікацію. Для розвитку певного бренду потрібно користуватися єдиним #хештегом, який буде подавати і уособлювати ваш бренд і тим самим підвищувати обізнаність споживачів.
Не дивлячись на те, що #хештеги з'явилися в інтернеті, вони також бувають корисні в реальному житті. За допомогою тегів можна привернути увагу, розмістивши його в публічному місті, на ТБ або рекламних баннерах.



#advertising#content#digital#instagram#marketing#pr#social media#twitter#вконтакте#фейсбук

← ДО БЛОГУ
ОСТАННI НОВИНИ

2017-12-15

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

2017-12-07

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Top