БЛОГ

Американська незалежна дослідницька група IFTF (Institute for the future), котра займається прогнозуваннями майбутнього, розповіла, які навички знадобляться людям для ефективної діяльності у майбутньому.

Останнім часом ми часто чуємо, що бренди об’єднуються задля створення нового продукту або залучають до своїх промо-кампаній зірок світового масштабу. Це дуже ефективний PR-хід, до якого вдаються в абсолютно різних сферах.

Завдяки цифровим технологіям кожен житель Китаю матиме свій рейтинг у суспільстві та «персональний кредит довіри» у влади.

Кожного листопада ми спостерігаємо це шоперське божевілля – Black Friday в усіх магазинах, навіть онлайн. Звідки пішла ця традиція, та чому саме «чорна» п’ятниця?

Щоб створити хорошу репутацію для бренду, необхідно знати не лише що постити, а й чого краще ніколи НЕ постити.

У дослідженні приймали участь діти та молодь віком від 5 до 25 років, проводився аналіз блогів молоді. За результатами дослідження з’ясовано наступні факти.

Завантажити ще
Top